Certified open water diver!

Nu ar dyk kursen avslutad och igar dok vi pa ett skepp som hade skjunkt utanfor stranden i Tulamben under andra varldskriget. Hyfsad bra sikt under forsta dyket men ganska kass tyvarr under det andra och det var givetvis da som vi hade hyrt en undervattenskamera. Min vagade jag inte ta ner eftersom vi var nere pa 32 m!

Det ar en ganska sjuk kansla for en, som jag, foredetta yberklustrofob men det gick bra och jag gillar verkligen
att dyka!


Jag!


Simon posar tyngdlost!


Jag igen!


Nemobilden ar val obligatorisk


Idag bar det av mot Lombok for att sadla om fran surfare och dykare till att bli regelratt bergsklattrare. Jag och Simon skall bestiga Indonesiens nast hogsta (tyvarr) vulkan, Mt. Rinjani 3726 m over havet! Det skall bli kul... och jobbigt forhoppningsvis!

Tills nasta gang far ni ha en riktigt go helg och arbetsvecka!

Grattis till Erica idag ocksa som fyller ar! Jag ar kar i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0