Fan...

Forsokte verkligen komma ifran Bangkok for tva dagar sedan men jag maste saga att jag verkligen misslyckats. Forsta dagen forsov jag mig, idag gjorde jag samma grej igen men dom var schyssta pa resebyran sa jag behovde bara betala 100 bath for att boka om biljetten andra gangen =)

Bangkok ar verkligen en riktigt galen stad. Har inte skrivit pa ett tag sa jag drar ett lite langre inlagg om dom forsta dagarna.

3:e December:
Forsokte anpassa mig till tiden som jag hade misslyckats med pa planet ner. Gick och la mig tidigt och vaknade 01:24 laste ut boken om thailand som jag fatt av kristin for att fa inspiration om vad jag skulle gora och for att bli trott igen, funkade inte sa kl. 03:00 bestamde jag mig for att fixa en "to-do-list" och ga ut for att fixa den. Det gick sa dar... Tog ett stopp vid en av Kaoh San Roads restauranger for att kaka. Pham! Fick klapp pa en axeln och en svettig kram fran en engelskman som hette Dan, tva sekunder senare en shot fran hans bror och 10 sekunder senare 5 nya vanner. Hade verkligen en kanonkvall och blev precis sa full som farsan avradde mig fran att bli innan jag akte men jag skapade manga riktigt skona kontakter. Slutade med att jag satt och at frukost med en av Hollandarna som jag traffade pa hans lyxhotell. Vi skrattade hela tiden och sen gick jag hem. Jag lyckades inte bocka av en enda punkt pa min "to-do-list" Men jag hade kul, riktigt kul.

4:e December:
Bytte hostel till ett betydligt billigare, kostade bara 200 bath, vilket jag tycker ar helt ok. Tankten var att jag bara skulle bo dar en natt for att sedan dra vidare till Koh Chang men som jag namnde sa forsova jag mig bade den dagen och dagen efter, sa ja... det var lite klantigt och jag blev verkligen trott pa mig sjalv.

Igar traffade jag massa folk igen och jag ar arligt talat helt forbluffad hur latt det ar att traffa nya vanner. Sa fort man traffat nagon sa bara rullar det pa och tillslut kanner alla varandra, kvallen spenderade jag till storsta delen men tva Australiensare som heter Richard och Phil, tva riktigt skona typer som har en viss forkarlek for "buckets".
Richard lyckades pissa ner sig pa baren, gick upp bytte byxor och forsatte festa, nar jag traffade honom i morse hade han fortfarande inte duschat =)


Den far vara sa dar, orkar inte ladda upp den igen, tog sa sjukt lang tid, har ar i alla fall nerefran och upp Phil, nagon som jag inte kommer ihag namnet pa och Richard


Imorn lamnar jag Kaoh San Road och drar vidare mot Koh Chang! Tredje gangen gillt!

Kommentarer
Postat av: Mackan roos

Du lär besöka jungle garden på koh chang :d riktigt soft ställe =)

2010-12-06 @ 12:02:50
Postat av: Erica

Hejsan söt!! förstår att du ahr fullt upp eftersom du inte är på internet så mkt :) :( men men massa pussar och kramar erica

2010-12-07 @ 05:56:01
Postat av: Linus

2010-12-08 @ 13:06:39
URL: http://sunilnamtsew.blogg.se/
Postat av: Linus

fan glomde skriva :) dar var vi igar! Riktigt nice!

2010-12-08 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0