Antligen lite surf igen! (5:e Jan)

Jag har hittat en ny hobby! Paminner om longboard men har slipper man doda sig mot vass asfalt om man ramlar plus att man blir solbrand pa kopet! Vi har nu laggt 2 dagar till anda pa surfcampet pa Bali! Alskar det faktiskt. Vill bara ha mer! Idag var det kanonvader och helt vindstilla vilket gjorde det lattpaddlat och gott!

Detta ar en bild fran stranden som vi surfar vid! Inga vagor denna dagen bara :)

Har en grym instruktor som jag hela tiden glommer namnet pa, tyvarr (kallar honom Mr. Noname tills jag vet vad han heter), men han snackar riktigt bra engelska vilket dom andra tva inte gor sa jag hade tur! Idag gjorde bade jag och Emil stora framsteg, da vi faktiskt lyckades surfa med hela vagen istallet for att bara glida med rakt fram som man gjorde forsta dagen, sa imorgon ska vi enligt Mr. Noname byta upp oss mot dom lite svarare kortare harda bradorna. Ska bli kul som fan!

 

Tyvarr va Jakob sjuk idag efter att ha atit en giftig glass sa han missade tva super surfpass och ligger lite efter nu men han har fatt mirakelkur av Annica som jobbar har sa han ar pa benen igen och redo att rocka imorgon!

 

 

FAN VA KUL DET AR ATT SURFA!

 

 

Skulle egentligen ha lagt upp detta inlagget den 5:e Januari men internet ar sjukt ostabilt, sorry...


Kommentarer
Postat av: pappa

gött du lärt dig att surfa låter kul som fan hoppas hälsan är lika bra som sufningen kram pappa

2011-01-10 @ 12:29:07
Postat av: Erica

Waooooowww ! Du ar duktig du :)

2011-01-11 @ 05:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0