Ja, då drar vi igång bloggen då!

Jag har väl aldrig haft varken ork eller nått större intresse att skriva ner mina tankar så att alla andra kan läsa dem men jag tänkte göra ett försök dels för att stilla oron hos mor och far och dels för att flickvän, kompisar och syskon som är kvar hemma i Sverige skall ha en någorlunda uppfattning om vart jag är någonstans i världen och förhoppningsvis bli lite avundsjuka =)

Resa har alltid varit en stor passion för mig och jag drar iväg så ofta jag känner att jag har tid och pengar. Målet är en lite längre resa/år och hittills har jag hunnit med Singapore, Malaysia, Australien, Kina och Indien.

Grundtanken den här gången är att göra sydostasien under en 2 månaders period, halva tiden på egen hand och halva tiden med min föredetta jobbarkompis Emil och hans goa gäng med vågsurf som fokus!

Snart drar jag! 8 dagar kvar!


Bara 8 dagar kavr nu!
Kina 2008 med Erica


Kommentarer
Postat av: Erica

Syskon ? - syskonet :) plural singular hmmmm ?

2010-11-23 @ 05:46:23
Postat av: Linus

Plural, tänk på Molgan :)

2010-11-23 @ 07:32:24
Postat av: Kusin mos Roos

Ja jag är sjukt avundsjuk jag !! Hoppas du får det grymt :)

2010-11-23 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0