Nusa Lenbongan

Har igentligen hur mycket som helst att skriva men jag hinner inte! Surfa, snorkla, cykla, dyka, surfa, surfa och surfa! Vi har kort surf nu tva dagar i streck for att fa lite feeling innan surfcampet och igar hande det!

Linus Westman, 24ar och 333 dagar paddlade med en fin vag, stod pa kna en stund for att sedan resa sig upp och sta pa bradan hela vagen ut, svangde t.o.m. lite at hoger! Det ni! Blev sa glad att jag firade med en hummer pa kvallen och en coctail.

Idag ar det nyarsafton! Vi har kopt en back ol och fick lana en kyl fran hostelagaren sa att vi kan kyla den. Har aven inhandlat arak som ar den inhemska hembranda striten har, precis som laolao i laos och brant pa ris. Vedervardigt och skitackligt, verkligen...! Har till min fortjusning aven upptackt att jag och Jakob har samma barnsliga begar av att smalla smallare, vi har kopt pa oss en bra buffert med akta smalle, raketer, bomber som vi har skitskoj med!

Idag har vi vart ute och cyklat pa on, vi tog oss till Dreambeach som verkligen gjorde skal for sitt namn! Kan tyvarr inte ladda upp nagra bilder da vi sitter och surfar pa ett modem, ni vet ett sant dar som man hade 1991 och som lat: deeeeeh deh dong deh donhgeeeeeeeh! och cafeagaren laddar samtidigt ner en HD film sa det gar sa att saga lite trogt.

Nu blir det forfest med arak, ol och smallare sen ar det fest pa huvudgatan ikvall! Ska bli kul!


Ha det nu skitbra och gott nytt ar! Saknar alla vanner och min basta van!

Kommentarer
Postat av: pappa

grattis till dina grymma surf framgångar kul att läsa att allt paddlande ger resultat gott nytt år på dig kram mamma & pappa

2011-01-01 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0