Bildmedley fran resan, so far!


Koh Chang


Vattenfall pa Koh Chang, badade under det stora men de kommer mer bilder pa det!





Vattnet var riktigt stromt och det var riktigt mycket vatten i luften nere i den dar lilla lagunen men fan va haftigt det var!


har ar vi under vattenfallet, killen till hoger ar Mikko fran Finland, en av dom jag reste med till Koh Chang

Chill i hangmattan
Chill i hangmattan, om ni inte last Hundraaringen som klev ut genom fonstret och forsvann sa rekomnederar jag den!


Mat i en fiskeby tillsammans med tre tyskar och finnar


Motorcykel mot Long Beach, en ode plats


Boende pa Long Beach


Long Beach


Motte upp Jakob och Emil i Bangkok


Kameraexpriment


Landsgrans Laos


Kommunistlandet Laos


Chips 10.000:-


Fan va gött! Emil fixa åäö! Japp här har vi en bil som är lite smått överlastad


Vang Vieng, en bakgata


En hund och jag i Vang Vieng


Pubmeny i Vang Vieng


Vang Vieng city

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att se lite bilder och läsa om eran resa! Ser helt underbart ut, man blir inte als avis när man sitter ner bäddad i soffan och är frusen! :) Ha de så kul och hälsa Jakob!

2010-12-18 @ 20:27:05
URL: http://www.lillgards.se/sv/Blogg.html
Postat av: Linus

det skall jag gora!

2010-12-19 @ 04:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0